"Ez a nyomás szabályozó, amit említesz az az, ami a tankban van a visszatérő ágban a fémlapon?
Vagy az, ami a motortérben az utasoldalon és elektromos csati is megy bele?"
Most fejből meg nem mondom, hogy a Te autódban melyik van, de kettő lehetőség létezik az Opelnél. Mindenesetre ezek mechanikus működésűek, nincs rajtuk vezeték.
1 motortérben a befecskendezőhídon. Ekkor van a hídról egy visszatérő cső is a tankba, a szabályozón pedig egy vákuumcső.
2 a tankban. Ekkor nincs visszatérőcső, csak egy cső megy a motorhoz.
Az áramfelvétel jó, ilyen szokott lenni hengerenkénti befecskendezés esetében.
Lehet a pumpa is beteg, ezért írtam, hogy elsőre a nyomásszabályozót teszteld, az egyszerűbb, ha az 1-es eset áll fent. Ha a tankban van, az bonyodalmasabb. Vannak olyan pumpák, amelyeken biztonsági szelep van a túlnyomás védelem miatt. Ezek, ha kinyitnak, sok esetben nem zárnak vissza rendesen. (Van olyan is ami egyszer használatos, de akkor többé nem lesz nyomás)
A tankolás manapság sokaknak ilyen. Nekem is, pedig nem Opel. Valószínűleg az üzemanyagok megnövekedett alkohol tartalma okozza, "lakkososdik" ahol levegővel is érintkezhet, ettől leragad a szellőzőcső szelepe. Nekem az a megoldás jött be, hogy elfordítom 180° környékén a töltőpisztolyt és közepes sebességgel engedem.