ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.09.26 0 0 26444

A dunakeszi példám hasonló volt :)

Jó kérdés, hogy itt is híd volt-e előbb (pl. vízrajzi okokból, árvízvédelem, miegymás), aztán jaj de jó, akkor alatta át is lehet menni; vagy utólagos költséghatékony áttörés a közlekedés kedvéért...

 

Kérdés, az effélét mennyire lehet utólagosan koltséghatékonyan kialakítani... és megintcsak a hazai gyakorlat a lezárások időtartama kapcsán elég elkeserítő :-/ a vágányzár illetve az elterelt szakasz miatti menetidőhosszabbodás jelentené a költség zömét, és félő hogy nem egy vagy két hétvégét tartana....

 

Ha jól sejtem, még egy méretes betonhengert sem lenne egyszerű történet pár méterrel a sín aláü befúrni, mert azt is megérezné a pálya teherbírása.

Előzmény: altenberger (26441)