bátyó Creative Commons License 2000.02.29 0 0 5668
ilyr
Mit csináltál? Ledöglesztetted a topicot a 4203-as szólásoddal. Ejnye.
Azért a Pinarelloért én is szívesen kiperkálnék százezret. Persze forintban.
Nagyon teccik a formája, bár a hazai utakon biztos rohadt döcögős. Meg ez az utcaseprő szín, még kukásnak néznének. Fel sem férne rá a váztáskám. Még prízma sincs rajta. És a neve. Tanulatlanok jót röhögnének, ha meglátnának tekerni. A sárga színű külső sem az esetem. Még egy dinamót sem lehet felrakni. Nem is beszélve a csomagtartóról. Nem is kell az a vacak kecske. :-)

zozo1
Mint minden szerkezetet, így a bringát is karban kell tartani. Ez egyrészt szépítészeti eljárásokat von maga után (lemosás, fényesítés), másrészt kemény gépészeti, tribológiai (kenéstechnikai) problémákat vet fel.
A hosszú élettartamhoz és a zavartalan működéshez szükség van a megfelelő részek kenésére. Namost jelenleg a piacon a lítium bázisú zsírokat alkalmazzák elsősorban a csapágyakhoz. Mert olcsó. Egy baj van csak vele, hogy a kenési képességét viszonylag hamar, és a víz hatására könnyen el tudja veszteni. Emiatt szükséges alkalmanként az újrakenés (ennek gyakorisága a használattól, az alkatrészek minőségétől függ). Viszont a gyakori szétszedegetés nem tesz jót a masinának, ezért kompromisszumra kell törekedni. A legjobb módszer, ha tartósabb zsírzást használsz. Na, a titán zsír éppen erre jó. Sokkal jobb a tapadó- és kenőképessége, jobban bírja a vizet, nehezebben törik meg.

Free
Lemaradtál, mint leprás kezéről a gyűrű. A milleniumi számokért folyik csak a harc. A köztes számok nem számítanak. A legfinomabb a 3000-es volt. Szegény sanzi 15 másodpercet késett .

Jut eszmebe. Ha minden igaz, sanzi holnaptól már másik munkahelyen lopja a napot. Ahol, ki tudja, mikor lesz Internet elérési lehetősége. Bár én mondtam neki, hogy egy főnök nem vár, hanem parancsol. És lőn Internet.

stoki
Én is kíváncsi vagyok hogy hány ember lesz ott a topictúrán. Egyelőre optimista vagyok magammal szemben (hogy el bírok menni).