A héten volt egy olajcsere (+minden szűrő) és extraként belekerült egy új termosztát is (K4M, +160.000 km).
Most kissé megcsúsztam és +16.000 km-re jött ki a "ciklus" (már valamennyi olaj hiányzott is, talán 0,5 liter ment el ezalatt).
A "szokásos" Castrol lett ismét a választás (valamivel csendesebb motor, talán egy kissé jobb dinamika, stb.), a többi "gyári" anyag.
A termosztát - amint már korábban írtam - nem engedte 70 fok fölé a hőmérséklet (télen még jobban alatta is volt néha) és különösen hidegben a fogyasztás is láthatóan megugrott. Néha a fűtés is "beszakadt".
A "gyári" szerelő végül nem a 83 fokos "szokásos" Renault, hanem kb. 89 fokos (szintén Renault) nyitásút ajánlotta.
Most még csak figyelgetem, de úgy tűnik 90 fok körül nyit és nagyjából 80-90 között tartja a motor hőmérsékletét.
Ha jön a hideg, talán segít valamit, majd meglátjuk...
Ja, a végösszeg 80 kFt-ra jött ki.