Frinyi Creative Commons License 2022.08.29 0 0 32499

Igen,létezhet szelepszárszimmering is,de akár a gyűrűknél is lehet gond,de nem tudnám rámondani tutira. Gondolom nézegeted,mennyi az olajfogyasztása,ha túl magas,akkor valahol el kell indulni,és az első a szelepszárszimmering.Én a helyén még nem cseréltem,de mondják,hogy kivitelezhető akár,lehet ennél is megoldható valahogy,de ennyi km-nél a szelepvezetők is lóghatnak,akkor meg hiába cserélsz szimmeringeket. Viszont ha a helyén valahogy sikerülne kicserélni,akkor egy próbát megérhet,de gondolom ehhez ugyanúgy a vezérlést,a vezérműtengelyeket ki kell venni,és ha jól sejtem,a gyertyák is felülről vannak betéve,nem oldalt ferdén,így a szelep megtámasztása belülről nehéz lehet. Mielőtt szétszedném,kíváncsiságból biztosan kipróbálnám a kinti cserét,de úgy állnék neki,hogy benne van a pakliban,hogy hengerfej le. Kb ki is gondoltam,hogy csinálnám,így hirtelen,de hogy kivitelezhető e,azt nem tudom. :D

Előzmény: mj620di (32496)