Hari Creative Commons License 2000.02.26 0 0 117
Hi, kérdések folytatása következik.

1. Mikor tudom felvenni azt a helyes kis lófarkas, izé egérfarkas tolvajlányt a csapatba, aki ott álldogál a hullaház előtti oszlopnál? A BG-ben is szerettem a tolvajokat, valahogy hiányérzetem van nélküle.

2. Van ebben a játékban valami tisztességes ranged weapon? Áldott békés természetem van, meg utálom a vért, szóval sokkal jobban szeretek elegánsan, távolról sündisznót vagy tésztaszűrőt csinálni valakiből (ld. BG vagy Fallout), mint ezt a közönséges és brutális csapkodást valamilyen otromba csatabárddal, brrr...

3. Általában: milyen fegyverek vannak egyáltalán a játékban, mire érdemes specializálódni? Ha jól értem a fegyver speckó dolgot, akkor a kezdetén az öt lehetséges specből kettő már foglalt (ököl és penge), hármat később választhatok és tanulhatok meg, feltéve, ha találok olyan profit, eki meg tud rá tanítani. Attól a pacifista harcostól, akinek a nyaklánca kellett eddig egy újabbat lőttem el, a fejszét, csak mert akartam már valami komolyabb fegyvert is használni és az eltemetett faluban szereztem egy +1-es darabot. Kérdés, hogy mire érdemes tartogatni, mert a BG-ben is pl. kard volt jó, de mondjuk lándzsa már nem.

Hogy ne csak kérdezzek, átváltozás: én úgy olvastam, hogy ahhoz, hogy osztályt váltsál, a csapatodban kell legyen Dak'Kon és a tolvajlány, de előtte mágussá illetve tolvajjá kell válnod. Az előbbit a Ragpicker Square-en Mabbeth anyó teszi meg neked - ezen már túl vagyok - az utóbbit nem emlékszem, hogy kitől kell megtanulni. Szóval a lényeg, hogy Mabbeth és a másik először automatikusan átraknak az új osztályba, a csapattársak pedig utána képesek oda-vissza váltogatni.