Wukesz Creative Commons License 2022.08.12 0 0 9120

Ennél rosszabb, gyenge szolgáltatóval már nagyon rég találkoztam - minden területen.

Teljes tortúra csak dióhéjban: Hosszú beszerelés, ami után nem működött, de várjak türelemmel, mert majd újra indítják és akkor működni fog. Nem működött. Ügyfélszolgálat - ahol többször több emberrel beszéltem és azon kívül, hogy egy számítógép előtt ülnek és onnan próbálnak válaszolni a kérdésre és problémákra, fogalmuk sincs semmiről -ez teljesen nyilvánvaló.
Ennek ellenére háromszor vagy négyszer beszéltem velük és megnyugtattak, hogy küldenek új jelet és működni fog. Ki gondolta volna: nem működik. Rendben, cserélik az eszközt (eltelt egy-két hét).

 

Annyi viszont lenne, hogy nem tudják CAM modulra, hanem beltérire. "Nem erre szerződtem, nem ezt kérem köszönöm". Rendben, továbbítják a panaszkezelésnek (WTF: mit, miért?). Láss csodát, mégis megérkezett a három új CAM modul. De persze nem működnek... ÜFSZ: sebaj, küldenek jelet és majd működni fog, várjak egy kicsit. Nem működik  ÜFSZ: sebaj, küldenek jelet és majd működni fog, várjak egy kicsit. Nem működik. Újra, harmadszor is ÜFSZ: sebaj, küldenek jelet és majd működni fog, várjak egy kicsit. Nem működik.

Rendben, továbbítják a technikai osztályhoz. Ez volt több mint egy hete, senki nem keresett azóta sem, viszont érkezett egy számla, hogy az első havi díjat fiezesem be...

Összegezve: több mint egy hónapja nincs adás, megoldás sincs, sőt, mostanra kilátásban sincs semmi csak egy számla, amit szeretnék, hogy befizessek. 

 

Őszintén a legjobb szándékkal: SOHA DIRECT ONE, teljes tévedés a szerelő, az ÜFSZ és az egész úgy ahogy van! Könyörgöm, több mint egy hónapja nem lehet megcsinálnia egy sima TV bekötést?!  Bármi más csak ne Direct One!!!