fargo Creative Commons License 2000.02.23 0 0 442
KLOzetor,

nekem meg van egy drótom az Audi gyárba:
Ott azt mondták, hogy ôk tulajdonképpen csak 1 fajta Audit gyártanak, az A4-est. Ebbôl úgy készül az A3-as, hogy meghintik timsóval, hogy kicsit összemenjen. Az A6-os és az A8-as meg úgy, hogy beledobnak egy kézigránátot, ami kicsit "felfújja" az A4 kasztniját. (Ebbôl adódik az a tény is, hogy az Audik ziregnek-zörögnek, mert a robbanás és a tágulás ugye meglazítja egy kicsit az elemeket.) Amelyiknek bôrönd volt a csomagtartójában, abból lesz az A6. Ahol meg elsokallták a danubitot, és túl nagyot pukkant, abból meg az A8. Ami nagyon nem sikerül, arra rárakják a VW emblémát, és olcsóbban dobják piacra. Ennek a gyártástechnológiának az az elônye, hogy azonos design-nal el lehet adni 4 különbözô kategóriájú autót is. A bűnözô rétegek meg egy gránát árán léphetnek felsôbb kategóriába...

Mellesleg, csak a fikázás kedvéért, hiába van a quattro, ha nem képesek rendesen megtervezni a mérnökök a kocsi futóművét és úttartását, és csak pár haláleset után biggyesztenek oda egy pszeudo-spoilert, hogy úgy tűnjön, mintha a TT az úton is bírna maradni. Ilyesmi a V70 AWD-vel nem fordult elô...

Továbbá, tévedésben élsz, ha azt hiszed, hogy a Volvo veszteséges: évi 750 ezer kocsival is nyereséget tudnak termelni, ellentétben az Audival, ami ha jól tudom, komoly anyagi gondokkal küszködik.

Egyébként csak a békesség kedvéért abban kiegyezhetünk, hogy A8 / S8 rulez :-)))

Előzmény: KLOzetor (435)