Kicsit off:
Hú, ezek milyen nosztalgikus érzéseket hoznak fel...
A 287-eset valamikor kisgyerekként álmodtam meg, emlékszem, nagymamáméknál voltam és a kedvenc vonalhálózati térképeim nézegettem, hogy itt hiányzik az átkötés, és próbáltam nagypapámat meggyőzni, hogyha megy a Népfrontba, akkor dobja már fel. Nem lett belőle semmi, akkor.
És, jó pár éve jókor, jó helyen sikerült lenni egy olyan egyesületben, ahol a vonalhálózati javaslatokat komolyan vették és akkor előkerült a téma még egyszer és akkor átment (nem vagyok közlekedési szaki, csak hobbista). Az egyesületen is és fölfelé is, egész a megvalósulásig. És, érdekes: még sosem utaztam rajta, valahogy így alakult.
Ja, és az eredeti javaslat Campona-Budaörs-Törökbálint volt (az akkori 88-as busszal összekötés), a Campona-Budaörs is nagy dolog, hogy megvalósult.
Kicsit on:
Amúgy, azt gondolom, hogy elméletben jól hangzik a 287 átvitele Csepelre, de a Rákóczi Ferenc úton akkora a forgalom, hogy nagyon bizonytalan lenne a követési idő.
Albertfalva Kelenföldi kapcsolata az is régi, kedvenc témám. Anno volt egy busz: a 83-as, ami Kelenföldről járt Albertfalvára. Most a kereszt irányú kapcsolat Kelenföld-Fehérvári út és a Budafoki út között nagyon rossz (bár, az 1-es villamos azért egy részen eléggé javított rajta), ám, egy használható kereszt irányú járat az érzésem szerint hiányzik. Egy csomó minden települt a Budafoki útra, ami nem elérhető közösségi közlekedéssel Albertfalváról, gyalog meg túl messze van.
Szóval, valami körjáratban gondolodtam, ami felfűzi a kelenföldi, alberfalvai lakótelepeket és a Budafoki utat, közvetlen Albertfalva-Kelenföld kapcsolatot adva, ami szerintem -a pályaudvar jelentőségére való tekintettel - elég erősen hiányzik, és esetleg érintve az Andor utcát is.
De, ezek régi gondolatok, rég jártam arra..