A TRACS úgy működik, hogy az ABS szenzorait használja és fékezi a túlpörgô kereket. Ha havon indul az ember, kereg is, mint a veszedelem, de elindulni azt nem lehet vele. Legalábbis nekem sikerült elakadni vele 2 alkalommal is, egyszer a Farkas völgy elôtt, 20 centis hóban, emelkedôn kellett volna elindulni, hát az nem ment, akármit is próbáltam, vissza kellett gurulni egy olyan szakaszra, ahol lendületet tudott venni a kocsi. A másik alkalommal a két elsô kerék belezöttyent egy elég mély jégbordába, és szégyenszemre ki kellett tolni. Sem hintáztatva, sem másodikból indulva nem akart megmoccanni. Mikor a jégborda tetejére ért volna a kerék, hirtelen elvesztette a tapadást, ekkor a TRACS megfogta, az meg visszazökkent a bordába. Szóval én sok hasznát nem láttam, kivéve amikor letaposott havon lassan haladva kellett manôverezni a Pilisben.
Szerintem a TRACS azért érzi 30 felettinek az autót, mert ô csak a kerék fordulatszámát érzékeli. Azt lehet hogy nem, hogy a kocsi tkp nem is halad.
A motor nyomatékát visszavevô kipörgésgátló talán fejlettebb.
Azt hiszem, erre is rá fogok kérdezni jövô héten.