KsGr41 Creative Commons License 2022.07.21 0 0 3909

Sziasztok !

 

Van egy 2017-es évjáratú yarisom amelyben a gyári akku megadta magát 5 év után. Csere közben  felmerült a gondolat mi van ha nem is az akku a hibás hanem az autó valami elektromos hiba  miatt  "nyugalmi" állapotában túl sok áramot vesz fel. Az egyik sarut (GND) megbontva ismét , egy árammérő műszerrel megmértem az áramfelvételt ami 160mA-re azaz 0,16A -re adódott. KB 1 percig tartottam az áramkörben a műszert. Az alatt az idő alatt nem változott az áramfelvétel. Azt gondolnám ez picit sok .

Ha valaki ismer konkrét adatokat vagy  jellemző hibát az ilyen esetekben mérhető áramokkal kapcsolatban ennél a tipusnál , kérem írja meg. Központi záras "nyomógombos" távirányítós ajtónyitás van benne , tehát áramfelvételnek lennie kell , mert egy rf vevőkészülék a hozzátartozó procival azért az csipegeti a villanyt miközben szép csendben "figyeli" az étert , hogy jön e parancs az ajtó nyitásra valahonnan . De az a helyzet , hogy a józan paraszti ész meg egy kis elektroműszerész tudás azt mondja nekem , hogy azért azt a 20-30-50mA-t nem nagyon kéne átlépnie STBY módban levő járgánynak.

 

Üdv, remélem valaki tud segíteni mert hibát keresni csak akkor érdemes ha van is.