nazareth Creative Commons License 2022.07.18 -1 1 2282

A hétvégén lezajlott egy nagyon jó hangulatú találkozónk. Aktualitását az adja, hogy mivel az idén külföldi modulok nem vettek részt a találkozón, a szervező kitalálta, hogy a fővonal eleje, a Tiszai Tároló (bez.) -- Haris -- Zirc (kiz.) szakasz "külföld" legyen. A "külföld" (és a korszak) jelen esetben naponta változott, a 2. nap végén éppen Románia lett (egészen pontosan a Tisa Triaj -- Hariş szakaszon; esküszöm, nem én beszéltem rá...).

 

Mivel a csapatban közel-s-távol egyedül én gyűjtök román cuccokat, rám hárult a gördülőállomány kiállításának nemes feladata. Korszakban elvileg valahol a '90-es évek közepén jártunk volna, és arra is odafigyelünk, hogy a korszakon kívül a vontatási nem is megfeleljen (nem villamosított vonal). Mivel eleddig egy gyártó sem tudott előrukkolni olyan Sulzerrel, amit tiszta szívvel megvettem volna, hát bajban voltam; végül úgy döntöttünk, hogy picit meghosszabbítjuk a 150-es gőzös életét (bár konkrétan az én példányom eredetijéről semmi infót nem találatam, de az eredeti 150-eseket szerintem legkésőbb a '80-as évek elejére leállították), és az fog pendlizni a határon a tehervonattal.

 

Néhány kép:

 

 

A zirci gépcserék után természetesen a vonatok tovább közlekedtek: