A GTV-s Creative Commons License 2000.02.16 0 0 266
Larini, Joe 155:
A teljes motortuningom 500E alatt lesz (pontos árat még nem tudok, de nem is mondhatom meg), ebben benne van a 2,5-ről 2,8 átalakítás, hengerfej, szelepek, főtengely, lendkerék. Új gyári (164 QV) dugókkal. A kipuf. már adott, a 4 dobos rendszerem került a Klinikán 83000 Ft.-ba, egy délután alatt legyártották. A motor szabadidőben készül, november vége óta (ja, könnyű annak, akinek van tartalék motorja), márciusra lesz kész, amikor vizsgáztatni kell. Aztán következik a gyújtás, motorvezérlés, ha a 3.0 ECU nem lenne elég. Szűrőt a már anyiszor idézett barátomnál érdemes megkérdezni, (Ital-Auto lásd lejjebb), rugót az RR Racingnél (Alfaklub tagoknak -10%), gátlót a Kárászi cégnél: sárga Koni. Nekik van kapcsolatuk rugókovácsal, oda is érdemes elnézi a gyári rugó összenyomása, ergo keményítés és ültetés ügyében. Kérdezz rá az Ital-Autónál, nincs-e ötlete más változat rugójára kicserélni. Kipufogó ügyben is tudnak segíteni, van címük, ahol a custom made kipufogót elkészítik hozzáértéssel.
Tom 314: Ital-Auto, hetente járnak Olaszba alkatrészért, amit kedd délig megrendelsz (némi előleggel) csütörtökreitt van, bontott is.
Off
Ismerősöm az Ital-Auto-ból a Domokos Csaba, de nem ezért ajánlom, mióta megismertem, tényleg soha nem megyek máshova vásárolni, annyival jobb árakat kapok.
On De hosszú lett...