Akkor egy kis kép a kocsik jövőjéről, ahogy ma látom. Változás joga fenntartva.
A 200-asok mennek mind az új SST érkezéssel, valamely, nem utasszállító státusban a 200, 229 és 278 marad. Itthon talán egy-két darab kellhet más üzemnél, de ez egyenlőre fikció. Az eladásuktól tartok, nem is tudom kell e bárkinek keleten. Rossz ám az amikor az embert mindenféle szar cikkekben meghurcolják mert az okoskodó vevő beteszi az "leügyező" közvetítőt, és utána még kapod a cirill betűs emailokat, hogy alkatrészt meg leírást kérnek. A használt piac több mint sajátos szabályzatú :-)
A 300-asokból talán pár darab marad, az F modosításuak valószínűleg, kvázi forgalmi tartalékként.
A MAN-ek mennek, egy marad "emlékbe", egy hozzá alkatrésznek. Itthon nem kell, eladni éppen el lehet de nem tudom kinek kell.
GST-k maradnak (hogy mind e azt meglátjuk, de java biztos).
412-esekből vagy 4-5-6 marad, talán kapnak flottaszínt.
411 nem forgalmiként talán marad, GT-ket meglátjuk.