ÁsítóSárkány Creative Commons License 2022.06.07 0 0 1302

Ki mondta, hogy azokon nem szívás?

 

A Bécsi úton az M0É részben már segít, amíg az nincs, addig az is ultra szívás, persze. De a Hűvösvölgyin csak leheletnyit segíthet (Solymár, Pilisvörösvár és azon túli viszonylatban) az M0É, a Budakeszin meg nem fog segíteni.

 

Ami a Budaörsit illeti, dél felé azért akad alternatíva, csak északra nem igazán (Budakeszin át milyen buli a csúcsban, ugye?)

 

Az M0NY agglomerációs forgalomban azt tenné lehetővé, hogy megválaszd, a kiinduló- és célpont, időpont függvényében, hogy melyik sugárúton mész be a városba... jelenleg nincs sok alternatíva. Az alternatívától kiegyenlítődést lehetne várni az extra túlterhelt sugárutak javára -- valami olyasmit, mint amit a Megyeri híd hozott a Szentendrei útnak meg a környéki Volánbuszoknak. De az egész városra nézve ez is alighanem előrelépés.

 

A sugárút persze így is úgy is szívás marad... de már 20 éve többször 3-4 megállónyira Hidegkúton érdemes volt leszállni a buszról a reggeli csúcsban és lesétálni a villamosvégállomásig. Nem hinném, hogy sokat javult azóta a helyzet.

Ami a sugárutakat illeti,  kötött pályát, arra való jó ráhordást és P+R-t kellene tolni -- persze a Budai-hegység domborzati viszonyai között ez nem feltétlen egyszerű, ennek kapcsán Skytrain megoldásokban is lehetne gondolkodni.

Előzmény: NAR (1301)