LJ Creative Commons License 2000.02.10 0 0 208
És ilyen 33-ast lehet is találni civilizált állapotban? Eredetileg 1.7-est akartam, csak aztán álltam át 145-ösre.
A Permanent nagyon csiklandozott, de meggyőztek, hogy olyat úgyse találok nem sz*rrá hajtott/tört állapotban, aztán az ember a gatyáját ráfizeti a fenntartásra.
Kérdés, mennyivel olcsóbb egy 145-öst fenntartani...

Most egyébként is megtántorodtam egy kicsit a 145-ös vételnél, mert napfénynél közelről végigvizslatva az autót, mindkét ajtó széleiről rendesen (fémig) levert festékréteget pillantottam meg. A hátsó sárvédőn is találkoztam két, bár minimális és szinte láthatatlan horpadással. Az eladó nyugtatgatott, hogy a fémen még cinkréteg meg alapozó meg mit tudom én, mi van, és nem fog rozsdásodni, de azért lekenik hibajavítóval. Szóval ez az olyan hiba, ami egy Permanenten fel sem tűnne, de egy két és fél millió forintos autónál nem túlzás egy kicsit?

Amúgy megkövetem az Autóház Boldizsárt, mert a próbaútra igaz ugyan, hogy csak egy kalap pénzért cserébe engednek el, de ezt visszakapom ha visszahozom a verdát. Nem a vásárlásba akarnak beugratni, hanem az esetleg általam beletört kárra akarnak fedezetet. Végül is ez így korrekt.

Arról tudtok valamit, hogy érdemes-e kiegészítőket külföldről személyesen hozni? Olcsóbb-e, és ha igen, mennyivel, egy spoiler vagy váltóbot Ausztriában vagy Olaszországban? A Neten próbáltam nézegetni, de az eredmény negatív.

Előzmény: Joe 155 (206)