VMax Creative Commons License 2000.02.10 0 0 192
Jo reggelt!

Megneztem az inercia-kapcsolos dolgot (a bravo-szervizkonyvben). Tehat az AC-hez ket szal megy,
leszamitva az uzemanyag-szintjelzot, ami most nem erdekel minket. A bravonal a barna-feher a pozitiv,
amit egy rele kapcsol. A relet itt a marelli ECU vezerli. Ez a vezetek az alfaban emlekim szerint zold-feher.
A masik a bravonal fekete, alfanal lila-fekete, ez az incercia-kapcsolon keresztul fixen testelve van.
Tehat az az elobb hulyeseget mondtam, nem a legzsak-kontrollerben van a benzin-cutoff rele. Ilyen
nincs is :))

Szerintem eleg kezenfekvo ezek valamelyiket megszakitani, de ha nagyon trukkos fiu lennek,
en megszakitanam itt is, meg az ECU->AC rele szalat is, a motorterben. Igy ha kell mindket helyen
blokkolhatok.

Ha esetleg a gyujtoaramkor megszakitasat tervezne valaki, le kell beszelnem rola. Mar lattam
katalizator-darabkakat kirepulni a kipufogobol egy opelnel, a gyujtas szakadt meg (igaz veletlenul).
Szegeny tulaj csak inditozott es jol telenyomta a keramiat benzinnel :((

Ha ennel is konkretabb vedelmi oltet kell, szivesen segitek, de leginkabb csak szemelyesen, hatha
az ellentabor is olvassa a tasztalt...

Alfa-meeting szokott lenni?