TudatLan Creative Commons License 2022.05.25 0 0 119073

Igen , ez így van. Utcai használatra = napi használós kocsiba, nagyjából használ6atlan, de legalább is nem tanácsolt.

Nem kedveli a hidegindítást ....átmeneti(félmeleg ) üzemet , és max. 5e km-t bír ki.

könnyű kiszámolni, rá van irva a dobozára----> le mans 24 hours....valami ijesmi rémlik nekem......  átlag sebesség a le mans circuit-on kb.200km/h..... 24 óra ... plusz melegitő - hűtőkörök ....kijössz tankolni----> 24 X 200 = 4800 km  plusz pár km biztonsági tartalék....  értsd: kb. 5 ekm -enként illik cserélni...  régen kb. 5 e ft per liter volt az ára...olcsóbb biztos nem lett.....  ergo 'nem éri meg '  utcai autóba...  pedig de. Megéri,annak, aki.....  :-DDD

 

Tehát még csak nem is gazdaságos....  mindezekkel együtt, én,. amikor még volt mibe tenni, imádtam.

'56 GTA tulaj koromban, amikor ez az olaj először "körbe ért " a sportszívben,  kaptam egy másik autót. Szó szerint. Vagy másik motort, talán ez így pontosabb.  Az eredményéről, többek között, beszámol6ott volna egy frissen motorcserélt osztrák Lancer Evo nem túl boldog tulaja ... néhány presztizsWágent vezető mánáger stb... stb...   nekik senki nem mondta el - a velünk való tartós 1ütlét előtt HIHIHIhihihi....sátáni kacaj - nos azt nem tudták, hogy egy nehéz utazó limuzinban lévő dízel motor nem a tartós nagy fordulatszámok barátja.... azóta már megtanulták...sejtik...nem értik....

 

Régi szép idők...kirándulókocsi kiránduláshoz (nosztalgikus sóhaj) ...

:-)

Előzmény: downer (119068)