el_mariachi Creative Commons License 2000.02.09 0 0 3
Régi jó bevált módszer a telefonkönyves, de amit írsz, az viszonylag új (legalábbis nekem). Annak idején "csak" azzal próbálkoztak, hogy a telefonkönyvből kinézett címekre beetető leveleket küldtek – biztos mindenki emlékszik rá – ilyenekkel, hogy ön autót, utazást, üdülési jogot, stb. stb. nyert. Az átvételhez viszont kötelező a rendelés a különböző bóvlikat árusító katalógusból. Ez egészben az az igazán dühítő, hogy ennyire hülyének nézik az embert. Egyébként gondolom a te esetedben az átvétel után már hiába reklamálsz, aki így "adja el" az áruját, nem igazán kínál visszavételi garanciát. A fogyasztóvédelmet kéne értesíteni a cégről, nekem meg írd meg a cég nevét, aztán rendelek nekik úgy 10-15 hűtőszekrényt meg porszívót egy általam gyártott freemailről. :-) Hadd örüljenek.