vidi313 Creative Commons License 2022.05.23 0 0 6927

Látom nem jönnek megoldási javaslatok a felvetett problémádra. Esetleg bowden beállitás? Szinkrongyűrű kopás? Bár pont 5-ből 4-be? Korábban irtad, ha jól emlékszem, hogy kitűnő minőségű sebváltó olajat használsz, ez sem lehet probléma. Látatlanból nehéz. Aki ilyennel foglalkozik hivatásszerűen, biztos tudja a megoldást. Ha nem bowden beállitás, akkor a komolyabb szerelési munka gondolom nem mellőzhető, még ha az alkatrészvonzata nem is nagy. Saját tapasztalatból a sebváltó szerintem strapabiró szerkezet. Az enyémet úgy vettem, amikor az olajat leengedtem belőle, fele viz volt! Ki tudja mióta használták úgy. Semmi baja, tökéletesen működik, kibirta. A sebváltóba a függőleges tengelynél ment be a viz. Ott van egy tűgörgős kosár szimeringgel, mindkettő "gallyra" ment, a tengely lötyögött. Új kosár és szimmering után a sebváltás sokkal könnyebb, egzaktabb lett. A tűgörgős kosár + szimering a rezonanciától ment tönkre, mert ott nincs akkora elmozdulás, hogy attól kopna meg.

Előzmény: Stetten (6926)