Remélhetőleg Július vége körül ér ide a csomag, amit feladtam, akkor megyek Bpest-re. Ha itthon vagy, összefuthatunk.
Csak néhány, a használó számára is érzékelhető különbségeket emlitek.
1, A két motor AMF-BHC nem csereszavatos egymással, hiába azonos a teljesitmény, és a rengeteg azonos alkatrész!
2, A ránc felvarrott BHC érezhetően takarékosabb!
3, Gázelvételnél nulla betáplálás.
4, Az emisszió javitása érdekében átvariálták a szivás - kipufogás rendszerét, (több lett a csatlakozó vezeték) stb. Ezáltal a motor hangszine megváltozott, mélyebb, "dörmögősebb" lett, mint ami az AMF-nél hallható.
5, A sebességváltó-differenciálművön is változtattak.
6, A vezérműszij feszités minden eleme más, a vizpumpa felfogatása is, semmi nem csereszavatos az AMF-el. Ugyanazon bordásszij mellett a csereperiódus kitolódott 90.000-ről 120.000 km-re.
7, A kuplung vajpuhán jár, a sebváltó is.
Biztonyosan van még számos más, kevésbé észrevehető technikai különbség.
Ezek számomra értékes tulajdonságok, amik jobbá tesznek egy motort/autót, de nem mindenhatók. Az autó úgy egyben, mindenestől számit, ezért tartottam meg a régit, de legalább megtapasztaltam a különbségeket.