vidi313 Creative Commons License 2022.05.21 0 0 6924

Remélhetőleg Július vége körül ér ide a csomag, amit feladtam, akkor megyek Bpest-re. Ha itthon vagy, összefuthatunk.

 

Csak néhány, a használó számára is érzékelhető különbségeket emlitek.

1, A két motor AMF-BHC nem csereszavatos egymással, hiába azonos a teljesitmény, és a rengeteg azonos alkatrész!

2, A ránc felvarrott BHC érezhetően takarékosabb!

3, Gázelvételnél nulla betáplálás.

 

4, Az emisszió javitása érdekében átvariálták a szivás - kipufogás rendszerét, (több lett a csatlakozó vezeték) stb. Ezáltal a motor hangszine megváltozott, mélyebb, "dörmögősebb" lett, mint ami az AMF-nél hallható.

5, A sebességváltó-differenciálművön is változtattak.

6, A vezérműszij feszités minden eleme más, a vizpumpa felfogatása is, semmi nem csereszavatos az AMF-el. Ugyanazon bordásszij mellett a csereperiódus kitolódott 90.000-ről 120.000 km-re.

7, A kuplung vajpuhán jár, a sebváltó is.

Biztonyosan van még számos más, kevésbé észrevehető technikai különbség.

Ezek számomra értékes tulajdonságok, amik jobbá tesznek egy motort/autót, de nem mindenhatók. Az autó úgy egyben, mindenestől számit, ezért tartottam meg a régit, de legalább megtapasztaltam a különbségeket.

Előzmény: Stetten (6923)