01016-25 Creative Commons License 2022.05.15 0 1 27951

Én pedig elismerem, hogy igazad van, csak nem tudom, hogyan kéne ezt a terelést végezni. Sajnos nem emlékszem pontosan a tavalyi díjszabásra, de úgy rémlik, hogy a sebesre 100 (100+0), az IC-re 800 (100+700) Forint volt a kerékpárt felvinni. Ezen kívül az IC-re még a halbiba is kellett helyjegy. Ez elvileg elég jelentős árkülönbséget okozott, a terelés első lépcsőfokaként.

 

Másodsorban a kötelező kerékpárhelyjegy miatt elvileg nem is szállhatott volna fel az IC-re nyolcnál több bringás. Lehet, hogy csak én vagyok túl szabálykövető, de azért én nem szívesen szállnék fel oda, ahonnan "le vagyok tiltva". Most tekintsünk el attól, hogy összeborul a közlekedés, kimarad a vonatom, vagy már a harmadik megy el úgy, hogy nem kapok rá helyjegyet. Ennek ellenére rendszeresen volt 20-30 drótszamár ezeken a vonatokon.

 

Sajnos/szerencsére már nem abban a korban vagyunk, hogy kell egy pakli a 18502 - 18503 sz. vonatokra és ha akar menni a kerékpáros, menjen ezzel.

 

Ezzel együtt eljutottunk oda, hogy már kocsi sem jutna a sebesekre. És nem csak kerékpáros... :( 

Előzmény: Abymot (27946)