Az első fékváltókar a két kattanásos működéssel csak 2 tányéros hajtőműhöz való, de az RSX szériából volt 3 tányéros is, azzal 3 kattanással 4 fix pozíciója van az átdobónak.
Ez amit leírtál feltehetően a bowden nyúlása miatti elállítódás és valószínű csak 2 tányérhoz való a fékváltókar. Ezt orvosolja egy darabig a vázon ez a csavaros bowden feszítő, mint amilyen megoldás a patkófékeken is van:
Ha ezzel már nem tudod kompenzálni, mert már teljesen kitekert állapotban van, akkor ezt teljesen be kell csavarni és a váltónál kell a bowdent fellazítani és meghúzni, hogy feszes legyen és újra rögzíteni. Ezt a kistányéron, a váltó legbelső pozíciójánál próbálhatod, mert fellazított bowdennél az a fix pozíciója, ott a határoló csavar tart ellen az átdobó feszítő rugójának a megfelelő pozícióban. A bowden megfeszítése és rögzítése után lehet ismét a mentes feszítővel a finombeállítást elvégezni. El lehet vele szórakozni, főleg ha a bringán nincs ilyen menetes feszítő.
Ami a kerékagyakat illeti a hátsó az Shimano, de több ilyen alakú is volt. Az RSX vagy 105 agyra hasonlít, az első az biztos nem a párja.