Alfred Creative Commons License 2000.02.05 0 0 153
Áramszedő:
"1. A csuklós trolikon egy motor hajtja a légsűrítőt, a hidraulika szivattyút és adott esetben a generátort. Itt nem igazán lehet megvalósítani a légsűrítő szakaszos üzemét. Olyan tengelykapcsolót még nem alkottak, amely üzembiztosan kibírja azt az igénybevételt, amely a légsűrítő ki-be kapcsolásához szükséges. De előttetek a pálya!"
A troli-látogatáskor látott kompresszor szakaszos működésű volt, a teljes töltés elérésekor üresjáratra kapcsol egy szelep, gyakorlatilag terheletlenül szivattyúzza csak a levegőt. A generátor ugyanilyen, ha nincs áramfelvétel, lecsökken a forgórész gerjesztése, a hidraulika szivattyú pedig, ha nem mozgatjuk a kormányt csak ellenállás nélkül forgatja az olajat a szivattyú-kormánygép-tartály-szivattyú háromszögben, tehát szinte csak a csapágyazás által okozott terhelést kell üresjáratban mindháromnál leküzdeni.
"3. A hajtómotorról a hidraulika szivattyú hajtását meg lehet oldani (pl. nyugat-európai trolik, vagy IK 411),..." Álló járműnél hogyan működtetik ennél a konstrukciónál a szervókormányt? Nyomás akkumulálással?