Újlaki Creative Commons License 2000.02.04 0 0 1301
Minden légitársaságnak meg kell találnia az optimális flotta-összetételt. Azért 3-4 típusnál többet nem nagyon célszerű használni.

A tudatos hálózatépítéshez hozzátartozik vagy a saját ráhordó-hálózat kiépítése, vagy el lehet végeztetni ezt a megfelelő partnerekkel. A MALÉV állandósult nagy hibája, hogy nem képes dinamikusan gondolkodni és többféle fókusszal nézni. Az elmúlt tíz évben - és ez nem cska az én véleményem, hanem sok szakértő osztja - Budapest Európa egyik légiforgalmi központjává váálhatott volna, ha nem Atlantában meg nyújorkban kergetjük az álmokat, hanem a környező országokkal építjük ki a megfelelő kapcsolatokat. Lehet, hogy kényelmesebb és elegánsabb dolog tíz holland utassal foglalkozni, mint száz-kétszáz moldáviai vagy belorusz társával, de kérdés, hogy melyik a jövedelmezőbb. És melyiknek van perspektívája.

Szóval kis gépekkel ide kéne gyűjteni a Kárpár-medence és környéke összes utasát. Akkor indulhatna nagy gép a juészéjbe meg mindenhova. És nem vinné a pénzt, hanem hozná. De a magamfajta dohogókat már húsz éve nem hallgatják meg a légitársaság vezetői. Utólag persze mindig kiderül, hogy kinek volt igaza.

Előzmény: Utas2 (1298)