klapperes Creative Commons License 2000.02.03 0 0 6641
Tegnapi esemény volt Szfváron, hogy Pusztaszabolcsra az M41 2143 + 3 Bhv ment Bzmot helyett. A reggeli szolgáltatás gépei a következők voltak:
Sárbogárdra: Bzmot 346 + Bzx + Bzx + Bzmot 349
Tapolcára: M41 2199 + 3 Bhv(?)
Nagykanizsára: V43 1082 + 8 kocsi
Szombathelyre: M41 2183 + 9 kocsi
Korábban hibásan adtam meg a szombathelyi vonatszámokat. A számok a következők:
29012 - 29013
29017 - 29018
A sztrájk alatt tegnap leutaztam Szombathelyre, s utasszámlálást végeztem. Sárpentelén,
Márkón, Kolontáron és Kertán nem volt se leszálló, se felszálló. Szombathelyen kb. 120 - an
szálltunk le. A közel öt órás várakozás alatt megtekintettem a rohonci vasútvonal maradványát,
illetve ahogy tudtam úgy megnéztem a helyi gépeket. A Púposok állapota elszomorító valamint
az M41 2129 állapota nem valami lelkesítő. Az viszont érdekes, hogy "feles" forgóváza van,
mivelhogy csak az egyik forgóváza saját(?), a másik vendégforgóváz. Két rezsó is eléggé
viharvert állapotú. Visszafelé is a 2183 - as gép hozott. Szombathelyen indulásra várt a 2126 - os gép a szentgotthárdi vonattal /ez egyébként is Csörgős vonat!/, a soproni vonaton a Bzmot
267 + 268 volt 4 mellékkocsival. A többi vonat még csak ezidőben járt ki a fűtőházból.
Celldömölkre való beérkezéskor indult el Boba irányába M47 + 2 kocsi, ennyit a csatlakozásról
(?). Az egyik közlekedő tehervonat miatt 20 percet álltunk Szentgál bejáraton. A tehervonat
M41 2160 - as gépből illetve 29 db Es, 2 db Eas-y, 3 Eas kocsiból állt. A beérkezésünk után
indult is tovább Ajka irányába. Szfvárra 25 perc késéssel érkeztünk be, de a főváros felé utazók
/köszönet a fehérvári jv - nek, a várpalotai forgalmistának/ nem késték le a csatlakozást.
Előzmény: marslakó (6518)