Talán így 2000 km után megér egy pársoros folytatást a történet.
Nem lépett fel semmilyen váratlan mechanikus vagy elektronikus rendellenesség. Ha elképezelem, hogy az egész motor-váltó minden egyes alkatrésze külön a kezemben volt, én raktam a helyére mindent és saját kezűleg húztam meg minden csavart (nyomattékulcsot nem használok, csak a kritikus helyeken), akkor ez egy elég nagy szó, a hibalehetőség mindenben ott lehet. De hátha nem követtem el olyat.
Aztán nem tudom, hogy az ember lecsillapodik vagy hozzászokik és azért van, de már nem nyugodtabbnak tűnik a gép, mint az elején. Volt egy eset is, hogy nem a megszokott helyeken tankoltam, hanem útközben máshol és azt tapasztaltam, hogy az alapjárat simább, de erejében meg mégis tompább lett. Dehát, csak szubjektív ez az egész.
Ja, még a fogyasztás. Pontosan nem néztem, csak mindig azt hogy 10 literből kiöjövök-e százon. Ez a mérce, úgy tűnik ki.
A klíma is működik, azzal viszont azt vettem észre, hogy nem nagyon venni észre, ha be van kapcsolva. Mármint nem érezni, hogy elvenne az erőből.
A 16-os kerekek ráztak 120-tól, elvittem a gumis barátomhoz, hiányzott is 25-40 gramm általában kerekenként az egyensúlyhoz. Örültem, hogy megszűnt a jelenség, aztán az autópályán 140 fölött mégis érzem enyhébben. Hát ez még nincs rendben. Meg valami kerékcsapágy hang, csak még a pontos helyét nem sikerült belőnöm. Lehetne a diffi is a váltóban, csak ez is megvolt már megvétel után, a másik váltóval is.
És beltér zörgések, szerintem az ültetéses korszakban keletkezhettek. Azokat is próbálom feltérképezni, megoldani. Ha lehetséges egyáltalán.