maul Creative Commons License 2000.02.03 0 0 4228
Ma én vagyok a korábban kelő:-)
"A brazil Pedro Diniz maradt, míg a finn Mika Salo a Ferraritól érkezett a Prosthoz távozó francia Jean Alesi helyére. A Sauber és a Ferrari között egyébként továbbra is szoros az együttmuködés, amit nemcsak Salo szerzodtetése bizonyít (a maranellóiak segítettek Mikának elhelyezkedni, így köszönve meg, hogy tavaly sikerrel igyekezett pótolni a sérült Michael Schumachert), hanem az is, hogy az olasz team továbbra is szállítja a motorjait Hinwilbe. (Mint ismeretes, a Ferrari-hajtómuveket a fotámogató Petronasról nevezték el.),,Tavaly a két pilótánk nagyszeru munkát végzett, ám az autó, sajnos, nem volt túl jó - mondta el Peter Sauber csapatfonök, aki több mint féltucat új szakembert szerzodtetett az istállójához. - Bízom benne, hogy az idei C19-esünk sikeresebb konstrukció lesz, hiszen sokat dolgoztunk rajta. A két versenyzonk közül Salo be fogja bizonyítani, hogy van olyan gyors, mint Alesi volt, Diniz pedig a reményeim szerint tovább fejlodik." A Sauber február 11. és 13. között Barcelonában folytatja a felkészülését a 2000-es Formula-1-es idényre.
Néhány csapat viszont máris tesztel: Barcelonában kedd óta a Prost és a Benetton köröz, míg szerdán a Jordan és az Arrows csatlakozott a társasághoz. (A második napi eredmények lapzártánkig nem érkeztek meg.) Az elso napon nem sok örömük telt a pilótáknak a tréningben, hiszen az új Prost AP03-asban tönkrement a Peugeot-motor. ,,Azt rögtön észrevettem, hogy a hajtómu nagyon eros, még akkor is, ha csak négy kört tudtam vele megtenni. Szerencsére csak egy apró hiba miatt kellett befejeznem a körözést, optimistán várhatjuk a folytatást" - nyilatkozta a kocsit kipróbáló Jean Alesi. Giancarlo Fisichella új Benettonjában az érzékelok egy része ment tönkre, a tavalyiban (amelyet Wurz vezetett) a váltó.
A Ferrari szerdán és csütörtökön Vairanóban tesztel Luca Badoerrel az F399-es volánjánál.
Formula-1-es teszt. Barcelona, 1. nap: 1. Wurz (osztrák, Benetton B199-Supertec) 1:23.43 (24 kör), 2. Fisichella (olasz, Benetton B200-Supertec) 1:25.37 (12), 3. Alesi (francia, Prost-Peugeot) 1:26.99 (4)
A következo prezentálást a McLaren-Mercedes tartja, amelynek MP4/15-ösét csütörtökön mutatják be a spanyolországi Jerezben.
Mario Andretti, a Formula-1 1978-as világbajnoka bejelentette, hogy résztvesz a híres 24 órás Le Mans-i megbízhatósági versenyen. A néhány nap múlva hatvan éves amerikai versenyzo a júniusi viadalon egy Panoz LMP-1 Roadster S volánjánál rója majd a köröket, amelyet a napokban Atlantában tesztelt. Andretti a gyorsasági autósport ,,Grand Slamjébol" - Indy 500, Formula-1-es vb, Cart-világsorozat, és Le Mans-i 24 órás - a francia verseny kivételével már mindegyiket teljesítette, és ha idén nyerne, akkor o lenne az elso pilóta, akinek sikerült a bravúr.
Mosley Schumira fogadna
Max Mosley, a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) elnöke a Ferrari német pilótáját, Michael Schumachert tartja legesélyesebbnek a végso gyozelemre az idei Formula-1-es világbajnokságon.
,,Az évnek ebben a szakaszában nálam egyértelmuen o a favorit. Ezzel együtt remélem, hogy a világbajnoki cím ismét csak az utolsó futamon dol el" - mondta Mosley.A brit FIA-elnök arra számít, hogy a Formula-1 idén minden eddiginél több nézot vonz majd. ,,A világ nagy motorgyártói rájöttek, hogy a Formula-1 kiváló lehetoséget nyújt a technikai újdonságok kipróbálására. A riválisok versenye élezodik, egyre izgalmasabbak lesznek a futamok, és ebbol a nézoknek és a reklámozóknak is hasznuk származik" - tette hozzá Mosley."(NS)

Mindenestre remélem, hogy a FIA - adott esteben - nem fog mindent megtenni annak érdekében, hogy tényleg csak az utolsó futamban dőljön el a VB cím sorsa...