Racek820 Creative Commons License 2022.04.20 0 0 11849

Üdvözletem!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Üzleti fiókom van a Paypal-nál. A Sberbank csődje miatt megváltozott a bank (Erste) így a bankszámlaszám is. Napok óta próbálom, de az istennek sem tudom hozzákapcsolni a fiókhoz az új számlaszámot. Ahogy megadom a bankszámlaszámot és a bank nevét, elküld a rendszer a heplcenterbe, ahol aztán beszélgethetek a "okos" robottal. E-mail-re értelmes választ nem kapok, menjek a helpcenterbe. A helpcenter küldözget körbe-körbe, mindig ugyanoda jutok vissza. Próbáltam már lezárni is a számlát, de azt sem lehet. Egy utolsó próbát még teszek, ha itt valaki tud segíteni, azt nagyon megköszönöm. Végig mentem a helpcenterben a megadott hibalehetőségeken, egyik sem áll fenn. Kivel lehetne értelmesen beszélni a PAYPAL-nál? Kitől kaphatnék választ, hogy mi a répa a probléma??? Előre is nagyon köszönöm.