Igen. Hosszú évek óta izgatja a fantáziámat a Goldwing. De rettentő drága. Pénzzé tettem tavaly, amire nem igazán van szükségem, mert ki kell majd fizetnem egy nagyobb összeget vagyonosztás címén, meg a házat is fel kellene újítanom kicsit, de húzódik a dolog, a másik fél sem kapkod, úgyhogy úgy döntöttem, hogy ha szembejön egy jó vétel, akkor nem hagyom ki, megveszem, kicsit használom, aztán eladom. És két hete szembe is jött egy 6700km-es, szinte új példány, sikerült a tulajjal jól megegyezni, elhoztam. Mivel újat nem lehet rendelni, csak egy év múlvára és az is bizonytalan, így nem félek tőle, hogy rajtam marad.
Az nem fenyeget, hogy lecseréljem rá a BMW-t, mert bár nagyon jó, nagyon fílinges motor, élvezet vele menni, de összességében nagyon elmarad műszaki színvonal terén a BMW-től.
Ami érdekes, hogy a párom mondta ki, amit én is éreztem. Hiába olyan kényelmes az utas helye, mégis összességében rosszabb az utasnak hátul, mint egy GS-en, legalábbis magyar viszonylatban, mert míg a GS átsuhan minden úthibán, a GW elég komolyakat felüt és odavág az utas gerincének, ezért hiába van ott a fotel, nem tud benne ellazulni, folyamatosan tartania kell a derekát. Persze ez a hátrány csak az ilyen szar utakkal megáldott országokban probléma, ahol jó az út, ott ez fel sem tűnik.
Viszont az a hathengeres blokk, meg a hang ami kijön belőle, az fenomenális.
Hiába kényelmes az ülése, háttámla nélkül a derekad úgyis elfárad.
De élvezem nagyon.