blr Creative Commons License 2000.02.01 0 0 24
Nos, nekem pont ezzel még nem volt gondom, csak apróbb:
A bevezetés első napján, a 1212-n rendeltem meg.
Az első gond az volt, hogy nem tudtak róla, hogy ilyen van ;)
A második, hogy közölték, hogy ilyet csak net-es számra adnak (51-es körzet, kíváncsi vagyok, hány szolgáltatónak van ilyen, én eddig egy ilyet ismerek, mindenki 40-est használ).
Végül (a részletes számla alapján) 5 perccel később már élt is a kedvezmény.
A közzétett infók szerint jár a 150 Ft-os kedvezmény a 80% mellett is, de ez bizony nem 53 perc, mert a kedvezmény nem 53 percen túl folytatott beszélgetésre, hanem 150 Ft forgalmi díjat meghaladóra él.

De a legjobb: Mindenki nézze meg a részletes számláját, aki 45e+ban van úgy, hogy gyakorlatilag csak egy számot hív, 80% kedvezménnyel, ugyanis ha pl. egy hétig tart a hívás, az hét sorban van feltüntetve, 24 órás időtartamokkal. Ez jó buli, hiszen a részletes számlát a sorok száma alapján kell fizetni.
A 1212 reagálása: ilyen a számlázórendszer, ha nem tetszik, menjek a p****ba. (Megjegyzem, a decemberi számla még korrekt volt, szerepelt rajta 187 órás hívás ;)

Egy a lényeg: amióta csak 1212 van, azóta gyakorlatilag semmit nem tehetünk, mert a Matáv-Pont-okban a reklamációk 99%-a úgy végződik, hogy "Ne', itt egy telefon, hívja fel a 1212-t!"