fargo Creative Commons License 2000.01.31 0 0 360
Nagyon szívesen.

A családnak *természetesen* nagyon tetszik a 850, naná, merné valaki fikázni. Csak az anyósom nem képes vele megbarátkozni, féltékenységi rohamot kapott, november óta szemétkedik velünk :-(

Nagyon látszik, hogy skandináv tervezés, fél perc alatt meleg van, imádom. Hibát azóta sem sikerült találni rajta, a manóba, már meg sem fognak ismerni a szervízben a srácok. Szerencsére közeleg a kötelezô szervíz ideje, úgyhogy akkor majd lesz diskura...

Rákérdeztem a gyári sportfutóműre:
elôl-hátul állítható magasságú és keménységű futómű, automatikus szintszabályozással, (mondjuk ez most is van): 823.000 Ft + beszerelés, azaz kb 900k. Kicsit kevesebbre számítottam, úgyhogy most gondolkozóba estem, mert jobb minôségű, cockpitbôl állítható futóművet kb harmadennyibôl be tudnának nekem szerelni -- ráadásul a gyári cucc csak a motortérbôl állítható.

Gyári sportkipufogó: kb 200.000 Ft, a katalizátortól hátrafelé cserélik az egészet, 2 db DTM-féle krómozott kipufogóvéggel is kérhetô, nagyon jól néz ki. Ez még nem is lenne olyan nagyon drága, a probléma csak az, hogy +6 lóerôt ad. Ezek szerint nem is annyira sportos, szerintem inkább csak a hangját teszi kissé morcogóssá. (Nem mintha egy 850-eshez jól illene a "vaddisznó" kipufogó -- a gyárinak elég szép hangja van amúgy is, nem tolakodó, de kellemesen gurgulázik.) Szóval összességében nem éri meg a kipufogó sem...

Sebaj, a chiptuning majd március-április tájékán azért beleugrik.

Előzmény: Geőcze Zoárd (358)