roncsfelújító Creative Commons License 2022.04.11 0 0 19221

Üdv a Csepel tulajok között!

 

Gratulálok a géphez, egy forgalmis Csepel T nem túl gyakori manapság.

BE kezdetű számmal lehetne 52-es évjárat is a géped, de mivel elég magas a sorozatszám én 53-ra tippelek. Valószínű, hogy ekkor már bakelit kormányszorítós volt, de ha fémet teszel rá azzal sem követsz el szentségtörést, ugyanis ép bakelitet szerezni nem egyszerű. Előre kis lámpafejet tennék, hátra ugyanúgy a kicsi, féklámpa nélküli változatot. Az ülések RM monogrammúak ebben az időszakban. A többi rész az nagyvonalakban egységes a motorokon. Hogy krómozott volt-e a kormány vagy festett pl azt szám alapján nem lehet megállapítani. Ugyanez a helyzet a bilux kapcsolóval is. A kivitelre a legpontosabb következtetés csak is az eredeti állapotban maradt részekről lehetséges. Ha szerencsés vagy, nem kenték át valamikor a Csepeled.

A motor mellé kapott blokkok közül az egy kivezetése lehet lemezvillásé a számok alapján, a többi mind Danuvia blokk, jellemzően a gyártás végéről, kivéve a 9/ kezdetű, az 59-es évjárat.

A beazonosítást megkönnyíti ha töltesz fel pár képet, én a kepatmeretezes.hu -t szoktam használni. 800 és 900 közé állítva a csúszkát elegendő szokott lenni a kicsinyítés.

 

Üdv: roncsfelújító

Előzmény: fgtrkjiuk (19218)