ArianA13 Creative Commons License 2000.01.26 0 0 133
Kedves TOM314,
hasonló „problémáim” nekem is vannak a 145-s ben.

1.
Nekem a hutôvíz 80 fokon pihen meg, a szervizben erre szintén termosztátcserét javasolták, mert szerintük nem a megfelelô van benne (szval nem engedi a motort az üzemi hômérsékletre, 90 fokra emelkedni). A tied szerintem is alacsony. Nem eszik egy kicsit sokat a kocsid?

Nekem van még egy extrám: valahol csöpög a fagyálló (nagyon kicsi, apró cseppekben) rá a forró motorra, ahol aztán szépen elpárolog. Képzelhetitek, mit éreztem a büdös és a motorháztetô alól felszivárgó gôz (füst) láttán elôször...

2. Hasonló élményem volt nekem is: mindhárom csere után nagyon ritkán most is tapasztalom ezt a jelenséget. Beszéltem a szerelôsráccal, és a porlasztó átnézését javasolta, mivel én szinte kizárólag városban nyomulok a kocsival, könnyen eldugul vagy mi, és nem tud a magas fordulatszámhoz mélto benzint elégetni a motor. Valami ilyesmi, egyáltalán nem értek hozzá, ezekzeh hülye vagyok, remélem nem mondtam túl nagy baromságokat.