kozma555 Creative Commons License 2022.03.19 -5 1 471918

A probléma nem ennyire összetett! Meg kell nézni egy kb 5 évvel korábbi menetrendet. Az sem volt jó, de sookal jobb! Az hittük , hogy annál nincs lejjeb. A MÁV bebizonyította, hogy van... Régebben minden kereszt Kaposváron és Somogyszobon volt. Most nagy többségben Somogyszobról csak Kaposvárra és Kaposvárról van normális csalakozás Nagyatádra/Nagyatádról. Azért volt némi lincshangulat a 8205sz. Vonaton pár éve a menetrend váltás utáni hetekben, mikor közöltem azzal a15-20 emberrel akik pl. Ausztriából, Szombathelyről jöttek Nagyatádra megszokottan szombaton, hogy az eddigi 2 perces csatlakozás Nagyatádra 1 ÓRA 40 PERC lesz. El is tűntek az utasok. Az IR vonatok után miért majd fél órával indulnak Gyék3nyesről a vonatok Ud felé? Azért, hogy álljon Csurgón a kereszt miatt, ami eddig Sszobon volt. A Kaposvári keresztek elcsúsztak Kaposmérőbe és Kiskorpádra. Mi lett az eredmény? Szar csatlakozás Somogyszobon, valamit Kaposváron. Érzékelhetően kevesebb utas. Mióta a Somogy megáll majd mindenhol reggel, felesleges a 8229... Megy üresen, nem baj. A Somogy meg személyvonat lett... Kb 5 éve szétbarmolták a menetrendet eere, nem tudom kinek jó ez... Az utasoknak nem. A Stratnak nem. Akkor kinek jó? Valaki megfejthetné, mert itt utazni tömény szopás, annak tekintetében, hogy lehetne normális menetrend is ami a nagy többségnek jó. Egyszer egy unalmas két vonat közti időmben 4 vonat menetrendjét írtam át úgy, hogy jó legyen. Minden technológiai szart figyelembe véve. Hatalmas dolog lenne nyilván rendes menetrendet készíteni.

Előzmény: Abymot (471913)