Törölt nick Creative Commons License 2000.01.24 0 0 41
Drága Álmodozók! Van egy statisztika és van egy érzet. Ez utóbbi jellemzi a honpolgárt mikor a trolira gondol. És bizony ezzel az a helyzet, hogy többnek tűnnek a trolis üzemzavarok mint a buszos, metrós vagy villamosos lerobbanások. Szóval a troli nálam marad a LTJ.
Én sem azt mondom, hogy szüntessék meg, hanem hogy tegyék üzembiztossá, azaz ne kelljen hüledezni valami 0,8 % olvastán, és esküdözni, hogy ez a valóságban legalább 20 % különben csalnak.

Egy bűbáj történet: egy ízben autóbusz járt a 79-es trolik vonalán. Már a Dózsa György úton behívott magához egy utast a buszvezető, hogy mutassa az utat. (elképzelni sem tudom a Ligeten hogy vergődött át). De az utas leszállt a metróállomásnál. Ekkor keveredett elő egy BKV helyszínelőkocsi és rövid disputa után felvezette a buszt végig a Budai Nagy Antal utáig. Minden megálló előtt indexszel jelezte, hogy ott meg kell állni, bevárta amig kinyit-becsuk, aztán ment tovább a busz előtt. Kedvem lett volna szólni szegény vezetőnek, hogy csak a felsővezetéket kellett volna figyelni, + némi helyismeret, de nem akartam szegényt összezavarni.

Szerintetek van különbség a női és a férfi trolivezetők között? (Nem a nemi hovatartozásukban)