Worldclass10 Creative Commons License 2022.03.08 0 0 227390

Sziasztok. A karburátor beállításával adódott gondom. Láttam videón, ahol javasolják, hogy mind az L (low speed) és H (high speed) csavart 1.5 re kell kitekerni, a T csavart pedig koppra be. Na én mikor ezt megcsináltam alapjáraton alig ment. Majd megfulladt a benzintől. Szóval most úgy leltem meg a legmagasabb fordulatot alapjáraton, hogy 1.5 től betekertem 3/4 et. Utána még egy negyedet vissza, hogy ne legyen szegény a keverék. De akkor is úgy jön ki, hogy az L csavar 1 re van kitekerve. Az normális így? Videón láttam, hogy 1.5 re mikor kitekerte alapjáraton pörgött mint az állat. Nekem pedig nem. A H csavart pedig 1.5 ön hagytam,mivel ott volt a legmagasabb fordulat. És onnan számolva ismét kijjebb tekertem egy negyedet. Szerintetek jó így ez a beállítás? Nem baj, hogy az L csavar csak 1 re van kitekerve. Nem lesz neki így szegény a keverék?