Nekem eddig kimaradt az Adventure, még csak nem is ültem rajta. De majd lesz cimborámnak májusban egy 1250 Adventure, ki fogom próbálni.
Tudod, a bal bokámmal vannak gondok. Hiába vagyok 190 magas, hiába érek le telitalppal, vannak szituációk, amikor a sima GS-nél is bizonytalannak érzem a talajfogást bal oldalra. Nem tudom, hogy az Adventure magasságával ez hogy alakulna.
Nekem a sima GS útvasaló képessége is csodálatos, de kíváncsi vagyok az Adventurere is.
Egyedül a nagy tank, ami izgat.
Rá voltam izgulva az új goldwingra, de miután megnéztem egy állítólagos szerpentinen "csapatós" videot, amin a csapatás kimerült abból, hogy kanyarban gyök kettő, egyenesben húzom, mint barom. Aztán rájöttem, hogy kanyarban nem is lehet vele jobban csapatni, mert leér minden már nagyon alacsony dőlésszögnél. A videoban többször lehetett hallani a karistolást. Barátomnak volt egy Kawasaki Meanstreakje, az orrom előtt emelte ki a lábtartó a motort egy szűkülő kanyarban, nem volt szép látvány.