Urak!
Köszönöm, hogy segítettek a probléma megoldásában.
A megoldás megszületett, valójában 2 probléma volt egyszerre.
Az első és legfontosabb, én magam: észre kellett volna vennem, hogy mégsem a jó színű vezeték megy a visszajelzőre. Ezzel el is mondtam mindent....
A második, hogy megzavart a korai és kései TS-ek visszajelző funkciójának változása, ez sokáig nem esett le. A neten elérhető rajzok ugyan mutatják, de az enyémet az előző tulaj megvariálta. Úgy figyeltem meg, hogy a netes rajzok a korai változatot írják le - valójában nem nagy kaland észrevenni, de nekem hiányzott az isteni szikra:)
Összefoglalva: én voltam a hibás, egyszemélyileg, mert nem ellenőriztem KELLŐKÉPPEN, melyik szín honnan hova megy, vagy a megvariáltság okán melyik szín mire változott.
Akkora lendületbe jöttem, hogy még az üresjelző is elkészült.
Egyetlen dolog maradt, ami bosszant: nem a feleslegesen megvett másik feszszabályzó, hanem annak mérethelyessége.
Tipikusan a "mérd sublerral, jelöld krétával, vágd baltával" folyamat eredménye. Bár, működik.
Következő projektem a kipufogó könyök-hangtompító találkozásának letömítése. Sajnos kicsit kifúj, csepeg az olaj.
Azbesztzsinór persze nem fér oda, jobban bedugni nincs értelme a könyököt a dobba. Valami jó szorítás plusz letömítés kombón töröm fejem: azbesztzsinór bandázs a könyökre, ahol bebújik a dobba, ezt megkenni FBS-sel végül aluszalaggal leragasztani a gányolást, hogy nem látszódjék.
Vagy....?