Nem láttam agyonkopottnak, sem rövidnek. A rugó kellőképpen nyomja. A forgórészt sem látom hibásnak, bár lehetne kaparászni a kis árkokat lemezkék közt.
Amikor megvettem, hibátlan volt. Dolgoztam a lámpafejben, bekötöttem a távfény visszajelző izzót a foglalatra. Ennyi változás állt be a vásárlás óta.
A távfény visszajelző beüzemelése alatt egy szál drót rákötését értem a kék visszajelzőjű izzóra, abban hiba nem lehet, sőt visszabontva sem javult meg a helyzet (hacsak nem 3000 kilovoltos szikrát-zárlatot-matató ménkűt küldtem ezáltal a rendszerbe).
Mentem 100 km-t a motorral, ennyi történt. A gyanúm az elektromos feszszabályzóra terelődik, abba nem látok bele, ott még lehetne valami nem látható hiba. Multiméterem van, de nem vagyok fizikus, sem villanyász. Az akku sarkain ott van a 7 volt, ami csak úgy lehetséges, hogy van valami töltésszerűség, mert az akksi önállóan 6,39 voltot ad nem járó motornál.