misinator Creative Commons License 2022.02.17 0 0 1625

Megtisztelsz. Nagyon köszönöm.

 

Én csak egy autóforgalmi szakközepet végzett hivatásos sofőr vagyok - max. közepes műszaki érzékkel. Tehát nem vagyok sem autószerelő, sem mérnök.

...sem figyelmes. :-(

 

Köszönöm a korrekciódat!

 

Az vigasztal csak, hogy a szlovák gyári képviselet által közzétett - dimenzió nélküli - nyomaték jelleggörbe hunyorítva hasonlít az általam linkelt grafikon nyomaték görbéjére:

https://s7g10.scene7.com/is/image/hyundaiautoever/1.0_T-GDI:4x3?wid=480&hei=360&fit=wrap,1

 

https://www.hyundai.sk/modely/i30#petrol-10-t-gdi

 

A képeket köszönöm!!!

Vezérelt olajszivattyú? Wow!

 

Jól értem, hogy azzal, hogy tud viszonylag későn zárni szívószelepet, a motor "belekóstol" az Atkinson ciklusba?

 

Válaszod előre is köszönöm!

 

 

Ma reggel már egész szépen váltogatott munkába menet a DCT.

De utána - csupán 30 kilométeres óraállásnál - négy kollégámnak is (mindegyik automata váltós tapasztalattal) odaadtam egy rövid és normális próbakörre. /Mellettük ültem ütésre előkészített ököllel :-)))/

...délután már megint csak találgatta és próbálgatta az algoritmus, hogy hogyan is kéne, meg mikor váltania...

 

 

Előzmény: kisfo (1620)