Megtisztelsz. Nagyon köszönöm.
Én csak egy autóforgalmi szakközepet végzett hivatásos sofőr vagyok - max. közepes műszaki érzékkel. Tehát nem vagyok sem autószerelő, sem mérnök.
...sem figyelmes. :-(
Köszönöm a korrekciódat!
Az vigasztal csak, hogy a szlovák gyári képviselet által közzétett - dimenzió nélküli - nyomaték jelleggörbe hunyorítva hasonlít az általam linkelt grafikon nyomaték görbéjére:
https://s7g10.scene7.com/is/image/hyundaiautoever/1.0_T-GDI:4x3?wid=480&hei=360&fit=wrap,1
https://www.hyundai.sk/modely/i30#petrol-10-t-gdi
A képeket köszönöm!!!
Vezérelt olajszivattyú? Wow!
Jól értem, hogy azzal, hogy tud viszonylag későn zárni szívószelepet, a motor "belekóstol" az Atkinson ciklusba?
Válaszod előre is köszönöm!
Ma reggel már egész szépen váltogatott munkába menet a DCT.
De utána - csupán 30 kilométeres óraállásnál - négy kollégámnak is (mindegyik automata váltós tapasztalattal) odaadtam egy rövid és normális próbakörre. /Mellettük ültem ütésre előkészített ököllel :-)))/
...délután már megint csak találgatta és próbálgatta az algoritmus, hogy hogyan is kéne, meg mikor váltania...