misinator Creative Commons License 2022.02.11 0 0 1614

Ma délelőtt benéztem a műhelybe. Rákérdeztem, hogy mennyiért vállalják most az alváz és üregvédelmet.

A "most" szót nem véletlenül emeltem ki.
Mivel a Rezsi Démon elleni hősies harc nem terjed ki a vállalkozásokra, ezért - egyik múltkori beszélgetésünkből - kiderült, hogy igencsak jelentős áram és gázáremelést kaptak a nyakukba a vállalkozások, s nem meglepő módon egy kis késéssel ezt a megrendelőkre, vásárlókra fogják hárítani.

Tehát most már egy zsír új I30-at 170000-ért vállalnak.

 

De ez az elmondás szerint eltérhet az autó méretétől/fajtájától/jellegétől/típusától. (Gondolom én pl. szerelhetőségétől).

Meg a korától/állapotától. Pl. már meglevő rozsdától mentesítés, stb.

Már találkoztak rozsdás küszöbbel kettő éves autón is. (Nem kérdeztem rá, de vannak tippjeim...)

Mondjuk ezen amúgy sem csodálkozok: Nem túl sok autóssal találkoztam még, aki - hozzám hasonlóan - az autó alját is igyekszik leöblíteni a kézi mosókban - legalább időnként.

 

A látogatásom idejére a küszöböket kifújták.

Majd elmondás szerint ezután jöhetett az autó alja, s a takarófólia eltávolítása után az ajtók üregvédelme. (Az ajtóborításokat nem távolítják el, hanem az ajtók alján levő nyílásokon keresztül történik.)

 

Egy érdekesség: Pirossal karikáztam be azt az - amúgy dugózott - gyári kialakítású lyukat, amelyik a jobb hátsó kerék járatában látható.

Zölddel a bal oldalit.

Mint látható, a kettő nem egy magasságban van!

 A jobb oldalinál be tudnak úgy fújni, hogy az megfelelő legyen, a bal oldali ahhoz túl alacsonyan van.

Ezért - kékkel bekarikázva - fúrtak két kisebb lyukat a bal kerékjárati ívbe, hogy ott is tudjanak dolgozni.

Természetesen azok is be lesznek dugózva.

 

Hétfőn - ígéret szerint - kicsomagolás, összeszerelés!

 

 

Előzmény: Jax1980 (1611)