TgY
2022.02.10
|
|
0 0
58706
|
"A start-stop rendszer már a Daciaban sem hülye, figyel egy csomó paramétert." - Csak 1-2 igen lényegest úgy látszik nem, pl. hogy gurul-e akocsi.
Pl. emelkedőn kell leparkolnom, ahova nem lehet egyből orral beállni, így üresbe rakva visszagurulva kormányzom be a verdát (nem nyomom a kuplungot üresben), na ilyenkor nem egyszer előfordult hogy visszagurulás közben leállította a motort, persze szervó is megszűnik. Elég kesze-kusza a kocsi "fedélzeti" elektronikájának működése, logikai kapcsolásai is. Pl. megjósolhatatlan, hogy kikapcsolva a gyújtást, fel tudom-e még húzni az ablakokat, vagy csak akkor, ha visszaadom a gyújtást. A rádió működését még valszeg egy 30 évvel ezelőtti chip vezérli (2019-es Comfort), bekapcsolom, hát nem is tudom mennyi idő után ad életjelet, már azt hiszem nem érzékelte a gombnyomást, újra megnyomom, ekkor késve mégis bekapcsol, de egyből ki. A 25 évvel ezelőtti fapados F Astrámban sem volt ilyen lassan reagáló. |
Előzmény: Garfield007 (58704)
|
|