r.tonyo4 Creative Commons License 2022.02.07 0 0 58677

A hétvégén megjárattam a gépet kicsit hosszabb úton és napi használatban is. Amikor anyám meglátta, akkor azt mondta, hogy de hiszen ez egy terepjáró?! Mondtam neki, hogy nem az, csak úgy néz ki. 

 

A kocsival kapcsolatban az összkép szuper, erős motor, nem szenvedés vele tartani a 130-at, sőt még bőven gyorsul innen is, de ezt nem tudom, mert nem próbáltam. De a lehetőség benne van:) Üléspozíció rendben, de kicsit nehezen lehet beállítani, de jó lesz az is. 

 

A tempomat és sebességkorlátozó nagyon hasznos, a kezelésit olvasva bonyolultnak tűnt, de kb fél perc rájönni, hogy hogyan kell beállítani menet közben, MediaNavot betanultam, Android Auto csatlakoztatva, a korábbi kocsijaimhoz képest szépen szól benne a zene, egyszerű a kezelése az egész rendszernek. Azon viszont egy kicsit morcos vagyok, hogy a térkép 2020-as állapotot mutat Magyarországra. A google maps-t nem szeretem, a HereWeGo pedig nem megy Android Auto alatt. 

 

Az ECO üzemmódot még nem állítgattam, csak benyomtam a gombot, úgy érezhetően lomhább a kocsi, de városban tökéletesen elég. 

Részemről megszokást igényel, hogy nincs automata kézifék. Az előző kocsimban van és teljesen az életem része lett, tehát még szokni kell azt, hogy kézifék behúz. Viszont van visszagurulásgátló! Nekem nagyon hiányzik az esőérzékelős ablaktörlő: a Scenicemben van, de évekig ki volt kapcsolva, aztán rájöttem, hogy szuper dolog. Kár, hogy a Dusterben nincs. 

 

80-90 körüli tempónál nyikorgó hang jön ki a csomagtér feletti oldalsó kis szélvédő felől (C-D oszlop?). Remélem, hogy ez el fog múlni, ahogy az idő telik. Illetve látom azt is, hogy a kerékjárati ívek alsó részénél rendesen gyűlik a sár és a kavics. De mivel nagyok a kerékjárati ívek, ezért kézzel is ki tudom szedni, a slag pedig csodát tehet.