Ha a problémád forrása a kemény rugózás, akkor én nem a gólyalábcsere irámyába indulnék először. Ahogy CsXGTI is írta, a gömböknél nézelődnék. Aztán olaj-kör/rendszer. Természetesen hidraulika.
Azt is el kéne dömteni, hogy "rugó-út" vagy "rugó-erő" a probléma. Például hogy szépen emel/süllyeszt, de kézzel nem tudod berugóztatni, vagy csak a normál magasságon rugózik néhány centit, de alig akar leereszkedni, meg felső pozícióba menni?
Én addig nem cserélnék gólyalábat, amíg nem teljesen egyértelmű a hiba.
....
Nemtudom, hogy hogy készült, mert úgy kaptam. Azt mondták, hogy a legtöbb diópálinka az almapálinka dióízzel "felütve", de azt versenyen kiszúrják, meg aki kicsit is rendelkezik ízérzékeléssel, és nem "Barbon"-on nevelkedett. :)
Valami olyasmit hallottam még, hogy a zöld dióból csinálják. És hogy sok kell hozzá... :)