B változat.
Terv: Ipolytarnócról egy busz indulna a mostani kettő helyett(Volán+ szerződéses), de mondjuk Egyházasgergétől lenne további egy vagy kettő ami csak Starján aut áll. -ig menne.Reggel több , míg este kevesebb az utasigény, így utasszámok ismeretében az éjszakás 22 órás műszakváltáshoz elég lenne 1 járat Salgótarjánig.
Az alapjáratot mentesítő buszok az alapjárattal együtt vagy az előtt pár perccel mennének.
Az alapjárat kimenne a gyárig.
Előny: A Volán bérlet jó lenne akár a szabadidős utazásokhoz a dolgozóknak.
A rendszerben nőne a TÁ fizetős utasok aránya, nőne a Volán bevétel amire szükség lenne.
Hátrány: pár perc idővesztesség a Starján aut áll betérés. A Volánnak nem lehetne rossz esztétikai műszaki állapotú buszokat elsózni a járatokra.
Munka lenne vele odafigyelés, ami egyes lusta kényelmes embereknek nem tetszik.