ben de kinn is Creative Commons License 2000.01.13 0 0 13
Bocsánatot kérek, tételesen szállok veled vitába:

„A szerver négy órája nem működik, és a T. társaság máris hisztériázik.”
A szerver működesse nem a cég ajándéka, azért sokan fizetnek.

„Hát titeket az asztal körül kergettek kis korotokban, ha nem tudtatok elküldeni egy levelet néhány órán belül?”
Ha, tegyük fel 100 forinttal kevesebbet fizetnék be havonta, a T. Szolgáltató felszólítását a hátralék befizetésére, nevezzem hisztériának? Száz forint csak nem vágja haza a céget, mégis morcosak volnának és a szerződesre hivatkoznának.

„Vagy talán azt hiszitek, hogy azok a szerencsétlen matávos rendszergazdák tehetnek a kiesésről?”
Szerencsétlenek és tehetetlenek – a te szavaiddal élve! Én pozitívan állok hozzá a dolgokhoz: szerintem szépek vagytok és erősek.
A tréfát félretéve, nekem inkább az volt tegnap a bajom, hogy a matavnet honlapján semmi információ sem utalt a meghibásodásra. Minden elromolhat és időbe telik a kijavítása. Az már más kérdés milyen gyakoriak és milyen súlyosak a hibák. Erről már sok topicban volt szó. Viszont a SZOLGÁLTATÁS ennél többet jelent. Mellesleg egy rendszergazda lelámerezhet sok mindenkit, de egy becsületes PR-os kirúgja a fogait a nyilvánosan ilyet kiejtő rendszergazdának.

„A szájakat jártatni, azt igen, de kíváncsi lennék, ha ti lennétek az illetékesek helyében, mennyi idő alatt hárítanátok el a hibát.”
Ismétlem lehettetek szerencsések és tehetségesek, szépek és erősek, de én mit láttam ebből: lásd a topic címét.

„Plusz még a főnökeik is biztosan ott rugdossák a seggüket, gondoljátok, hogy lehet így gyorsan dolgozni?”
Az előző beírásom azon része amelyik a gyógyszerek nagyobb mennyiségű fogyasztására ösztönöz, nekik szól, de még inkább az ők főnökeiknek.

„Tessék egy kicsit türelmesebbnek lenni, és nem örjöngeni! „
Tessék egy kicsit teljesíteni a szerződést és egy kicsit fejleszteni (hardver, szoftver és humán téren). Ez persze nem a te feladatod. Te csak javíts miközben „rugdossák a seggedet”. Ja, és ugasd le azt a 10.000 fizető lámert.
Így a szakma és a céged hírnevét is felírhatod az égre!

„Nem hiszem, hogy annyira fontos bárkinek is, hogy az xy nagyonfontos ismerőse real time megkapja azt a nagyonfontos levelet.”
Ez privát ügy. Nekem minden esetre fontos. Neked és a cégnek semmi köze az én prioritási listámhoz. Ismétlem, azért fizetek mert „annyira fontos …, hogy az xy nagyonfontos ismerőse real time megkapja azt a nagyonfontos levelet.”

„És tessék tudomásul venni, hogy ez még nem a 22. század…
…és a matavnet még nem egy minőségi internetszolgáltató – teszem én hozzá. Tudomásul vettem, de hangosan nem örülök neki.

Egy dolgot azért hiányoltam: nem ajánlottad, hogy keressünk magunknak más, jobb szolgáltatót.

Stílusod az van, remélem a szakmádat magasabb szinten műveled. Mentségedre szóljon, ha tegnap írom ezeket a sorokat, lehet, hogy egy kis munkát adtam volna a moderátoroknak és nem vagyok ilyen hűvösen elegáns.

Előzmény: A mester (9)