f_k Creative Commons License 2022.01.29 0 0 142

84 est másképp kellett volna üzemeltetni.

84 es Kisterenyéről indul egy Bátonyterenyének összekovácsolt városnak alig nevezhető több településből egyesített járási székhelyből.

A megyeszékhely 13 km a megyeszékhelyen a városközpontban a vasút.

Ott az, hogy alig volt közvetlen Tarjánba a 84 esről, Tarjánban a megállóhelyen  nem a Helyi vágány a B vágányról fordultak a vonatok ehhez szinkron Bz vagy olyan vonat kell amivel nem kell körüljárni..

Ezeken felül:

Napi 2-3 pár Salgótarján-Miskolc Salgótarján-Debrecen vonat kellett volna. 

Debrecenből szívesen jönnek a hegyekbe Sirok (Bükkszék)Parád, Parádfürdő, Mátraderecske( Mofetta) azon kívül ez a legrövidebb útvonal.

Salgótarján-Kisterenye-Recsk-Kál-Miskolc 

Salgótarján-Recsk-Kál-Füzesabony-Hortobágy-Debrecen

A 80 ason volt rendszeresen Bz-s vonat Füzesabonytól Miskolcig 5 perccel hosszabb menetidővel.

Cél: 

Átszállásmentesség ez vonzott volna új utasokat is a rendszerbe.

Budapest felé egy Bp.Keleti-Kisterenye-Recsk-Kál-Bp. Keleti vonat se lett volna ördögtől való ötlet.

4 óránként. 

[Miskolc]üzesabony-Kál-Kisterenye-Bp reggel 7.10 körüli  budapesti érkezéssel az első.  Vissza 7.25 kor 11.25 15.55 19.55

Természetesen az átszállásokat is össze lehetett volna hangolni...

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: névtelen (140)