84 est másképp kellett volna üzemeltetni.
84 es Kisterenyéről indul egy Bátonyterenyének összekovácsolt városnak alig nevezhető több településből egyesített járási székhelyből.
A megyeszékhely 13 km a megyeszékhelyen a városközpontban a vasút.
Ott az, hogy alig volt közvetlen Tarjánba a 84 esről, Tarjánban a megállóhelyen nem a Helyi vágány a B vágányról fordultak a vonatok ehhez szinkron Bz vagy olyan vonat kell amivel nem kell körüljárni..
Ezeken felül:
Napi 2-3 pár Salgótarján-Miskolc Salgótarján-Debrecen vonat kellett volna.
Debrecenből szívesen jönnek a hegyekbe Sirok (Bükkszék)Parád, Parádfürdő, Mátraderecske( Mofetta) azon kívül ez a legrövidebb útvonal.
Salgótarján-Kisterenye-Recsk-Kál-Miskolc
Salgótarján-Recsk-Kál-Füzesabony-Hortobágy-Debrecen
A 80 ason volt rendszeresen Bz-s vonat Füzesabonytól Miskolcig 5 perccel hosszabb menetidővel.
Cél:
Átszállásmentesség ez vonzott volna új utasokat is a rendszerbe.
Budapest felé egy Bp.Keleti-Kisterenye-Recsk-Kál-Bp. Keleti vonat se lett volna ördögtől való ötlet.
4 óránként.
[Miskolc]üzesabony-Kál-Kisterenye-Bp reggel 7.10 körüli budapesti érkezéssel az első. Vissza 7.25 kor 11.25 15.55 19.55
Természetesen az átszállásokat is össze lehetett volna hangolni...