trizs77 Creative Commons License 2022.01.21 -1 0 83

11 év után már nem emlékszem.

De valószínűleg így van ahogy írod.

 

Mivel a Start készítette így nem lehetett rálátása a Cargo forgalom bevételeire.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

A Nógrád megyei három vonalon amúgy is mindegy a teherforgalom, hisz oly kicsi, hogy a kapott adatokat lényegesen nem befolyásolja.

 

Azt el tudom képzelni, hogy ha az általunk most nem ismert teherforgalmi bevételi adatokat hozzáadnánk a vonal bevételi számaihoz akkor a :

    - 75-ös vonalon, nem 13% lenne a költségfedezeti arány, hanem 13,4%.

    - 81-es vonalon nem 12% lenne a költségfedezeti arány hanem mondjuk 13% ?

    - 78-as vonalon nem 9% lenne a költségfedezeti arány hanem kb. 10% ?

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Magyarországon rendkívüli kicsi a Cargo forgalom nyereségtermelő képessége.

Az idei év pedig (várhatóan) még jobban be fog nekik tenni.

 

A napi kb. 3300 személyszállító vonat mellett, napi kb. 300 tehervonat közlekedik.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Elértünk oda, hogy a hálózat felén évekig nem jár tehervonat, vagy ha jár, akkor havonta 1-2 csak.

 

 

Előzmény: seadxdx (82)