11 év után már nem emlékszem.
De valószínűleg így van ahogy írod.
Mivel a Start készítette így nem lehetett rálátása a Cargo forgalom bevételeire.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
A Nógrád megyei három vonalon amúgy is mindegy a teherforgalom, hisz oly kicsi, hogy a kapott adatokat lényegesen nem befolyásolja.
Azt el tudom képzelni, hogy ha az általunk most nem ismert teherforgalmi bevételi adatokat hozzáadnánk a vonal bevételi számaihoz akkor a :
- 75-ös vonalon, nem 13% lenne a költségfedezeti arány, hanem 13,4%.
- 81-es vonalon nem 12% lenne a költségfedezeti arány hanem mondjuk 13% ?
- 78-as vonalon nem 9% lenne a költségfedezeti arány hanem kb. 10% ?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Magyarországon rendkívüli kicsi a Cargo forgalom nyereségtermelő képessége.
Az idei év pedig (várhatóan) még jobban be fog nekik tenni.
A napi kb. 3300 személyszállító vonat mellett, napi kb. 300 tehervonat közlekedik.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Elértünk oda, hogy a hálózat felén évekig nem jár tehervonat, vagy ha jár, akkor havonta 1-2 csak.