dimelo Creative Commons License 2022.01.18 0 1 55240

Köszi SSC!

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:26888-2022:TEXT:HU:HTML&src=0

 

Fontos részletek:

Az M0 északi szektor 11. sz. főút - 10. sz. főút közötti szakasz kiépítésének jellege: 2x2 forgalmi sávos autóút.
Az M0 főpálya hossza: egybefüggően 8 km új nyomvonalon tervezett, / 2x2 sávos + leállósávos osztottpályás (fizikai elválasztású, melyből 1 db 2,0 km egybefüggő / hosszon

és 1 db 3,2 km egybefüggő hosszon alagútpárban vezet.
A tervezési szakasz kezdetén a Budakalászi különszintű csomópont - a forgalmi igényeknek megfelelően - átépül, Ürömnél különszintű forgalmi csomópontot alkot.

A Tervezési szakasz végén az M0 a távlati M10 Budapest-Kesztölc szakasz Üröm-Solymár között tervezett szakaszához csatlakozik külön szintben, mely kb. 4 km hosszú, 2x1 forgalmi sávos

és jelen projekt részeként épül, tekintettel arra, hogy ezen csomóponti kialakításra rendelkezik az M0 környezetvédelmi engedéllyel, és ezen kialakítás biztosítja a forgalmi kapcsolatot.
A nyomvonallal - alagút védelmi zónával - érintett továbbá egy influenza elleni oltóanyagot gyártó cég, mely a rezgésekre  kifejezetten érzékeny. Nyomvonal korrekció szükséges

az érzékeny terület érintettségének csökkentése/elkerülése érdekében. Pilisborosjenőn az M0 nyomvonalában és környezetében megkezdődtek a családi házas és egyéb ipari/gazdasági

létesítmények beépítése. Az alagút szükség szerinti új nyomvonalának és új hossz-szelvényének készítése során ezen új beépítésekre figyelemmel kell lenni.
Megtervezendő továbbá a 11. sz. főút 1111. j. úti csomópontig történő leállósávos kialakítása, a leállósáv többlet forgalmi sávként történő megnyitásának lehetőségével.

Megtervezendő a 11.sz. főút fizikai elválasztása, beleértve a budakalászi „CORA” (ma Auchan) turbó körforgalom felett átívelő híd szakaszt is (11 sz. főút a 13+651 km sz. műtárgyon).
További feladat az M0 autóút 2. sz. főút és M10 gyorsforgalmi út közötti szakaszán a leállósáv többlet forgalmi sávként történő megnyitásának vizsgálata és a szükséges létesítmények megtervezése.

 

A forgalmi átrendeződésből adódó alsóbbrendű utakra gyakorolt hatására vonatkozóan Tanulmány készítendő.
A szerződés, a keretmegállapodás vagy a dinamikus beszerzési rendszer időtartama hónapban: 49
Ajánlatok vagy részvételi kérelmek benyújtásának határideje Dátum: 16/02/2022

 

Szerintem: a tervezési szerződés: 2022. május-június (szigorúan a választások után)

                  a tervezés határideje 2026. június-július,

ha minden rendben, engedély:  2026 december................

               Kiviteli Közbeszerzés: 2027 május-június

               Kivitelezési szerződés: 2027 szeptember-december  

 

Ennyit még a magyarépítők.hu manipulációs teóriájához. Preventív "gumicsont" a kampányban...

Miután a Ted közzététele január 13-i, lehet gondolni, hogy a cikkszerző elkapkodta a számtant.

 

Ezért a költségeket inkább 2028-as árszinten lehet figyelembe venni.

 

Előzmény: dimelo (55236)